Ledig dag...

Fredagar är min lediga dag från jobbet. Tack och lov säger jag bara....har problem med en tand och fick åka till tandläkaren akut igår. Fick penicillin och en tid när tanden måste dras ut. Mår väldigt dåligt idag. Känns som när man håller på att få feber och influensa. Knaprar Ipren och väntar tills det går över. Bara tar det lugnt. Dottern fick ett ryck idag och ville åka till IKEA...men jag orkar inte...man borde annars passa på när hennes mörker skingrar sig, och hon uppbådar lite energi för att orka ta sig ut i världen. Hon är väldigt nere just nu. Inläggningen gav inte så mycket. Sertralinet verkar inte vara bättre än Cipralexet. Det är bara att vänta på remissen till DBT-teamet och hoppas det kan hjälpa henne en bit på väg...

Nu längtar jag till våren! Känner så för att se lite blommor och grönt...det piggar upp och ljuset gör underverk.
Snart.....mycket snart....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0