Jobba, jobba, jobba....

Märker nu hur svårt det blir att blogga som jag gjort innan....har inte riktigt orken när jag kommer hem från jobbet.
Dottern har i alla fall kommit hem och det funkar väl någorlunda. Jag fick ett litet känslomässigt utbrott idag bara...grät lite när jag kom hem från jobbet...det är sån oro med flickebarnet..man känner sig så maktlös.
Medans hon legat inlagd så har jag lyckats koppla bort en del av den oron och nu när hon varit hemma ett dygn så kom den tillbaka. Tar några dagar så är man väl inne i den gamla vanliga trallen.

På mitt arbete går det bra och nästa vecka ska vi åka iväg på något hemligt med övernattning...får väl se vad det kan bli för spännande.
Nu får det bli sängen....ska upp kl 6...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0