Livet....

Igår var det bara en sån dag.....orkade inte skriva något...
var lat och strosade mest runt här hemma och gjorde ingenting.
Skickade med en tidning till dottern och hon ville ha deo och hårborste.
Hårborsten hittade jag inte, så jag fick åka till affären och köpa en ny när
jag ändå körde och lämnade deo och tidning hos hennes pappa som skulle åka
och hälsa på henne. Jag ska dit i morgon. Hon vill inte ha så mycket besök säger hon
och det får man ju respektera.

Idag tog jag mig i kragen och gick upp tidigt (halv 9)haha...har ju sovit till minst 10 de sista dagarna.
Måste komma in i rätt tid nu när det snart är dags att börja jobba. Bara 2 veckor kvar nu.

Ringde en gammal väninna från min ungdom i fm. Hon är sjuk så jag ville besöka henne nu innan jag börjar jobba. Hon har cancer som återkommer hela tiden. Nya metastaser och cystor ploppar upp lite här och där.
Nu hade de hittat 5 i hennes bröst. Hon har opererat bort halva ena lungan, livmoder mm. Har tappat en del av syn och hörsel, har astma och en massa annat. Jag måste ju säga att jag beundrar att hon fortfarande orkar kämpa. Så varje dag borda alltiod vara en gåva för oss som slipper så mycket sjukdomar. Visst har vi alla lite problem till mans, men just detta med att vara sjuk tär så på psyket. Man tappar gnistan.....jag gör iaf när jag blir sjuk.,..har ju haft problem med magen i ett och ett halvt år nu och ingen vet vad det är,.,,,

Dagens program blir nog inte så ansträngande...ska åka iväg och fixa lite saker..hämta lånehandlingar från ICAbanken och en dosa till deras internetbank. Blir nog även en tur om havet med kameran när jag ändå är ute med bilen.

Ha en bra dag alla ni därute.....

Kommentarer
Postat av: Gizze

Helt okej att du skrev av receptet- är ju liksom meningen ;D Det jag inte skriver recept på- är bara att fråga om, så kan jag säga på ett ungefär!



Önskar dig en bra dag! /Gizze

2010-02-01 @ 13:43:29
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0