Ny dag - nya tag.....

Försöker kämpa på med det jobbiga inom mig...vet inte varför det känns som om någon fyllt trögflytande sirap i mina ådror istället för blod...
Ska sätta mig och göra en arbetsplan idag, så jag håller mina tankar och känslor i styr.
Den får innnehålla vad som..bara jag gör något ....ska börja med att gå in och mata grannens katter...
är kattvakt denna veckan...sen får vi se vad jag kan hitta på..någon utomhusaktivitet så att jag rör på mig
och inte bara sitter och tänker en massa....Havet och kameran får det nog bli...


 Lite blommor förgyller.....



Slutade med Primolut Nor i förrgår, så nu är det bara att vänta och se om det händer något....
Har funderat mer på det där med klimakteriet. Som någon skrev i kommentarer, det finns en del kvinnor som drabbas psykiskt när de kommer i klimakteriet....mamma mådde jättedåligt och hade sån ångest att hon inte klarade av att vara ensam eller stilla....det där slipper jag gärna...det räcker så bra med vad jag har...


Är så fantastiskt denna vinter. I går hade jag rådjur, 2 meter från köksfönstret, mitt på ljusa dagen! Blev helt paff när jag tittade ut. Fram med kameran och hann ta 2 bilder, sen dog batteriet...såå typiskt. Men det kommer nog fler chanser.

Igår var jag på besök hos dottern. Hon ringde och mådde dåligt och undrade om vi  kunde ta bilen och köra lite. Det brukar hjälpa när hon har ångest. Så vi körde runt i 2 timmar och pratade och tittade på saker. Var en mysig eftermiddag. Hoppas hennes kväll blev lugn. Ska ringa henne vid lunch. Hon brukar sova hela förmiddagen..
Älskar henne.....


Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Ja, det mesta här i livet sker av en slump! Visst är jag en "glad skit", men det kan ju ha sina orsaker det med! (ler)

Värst är väl de människor som aldrig ger uttyck för sina känslor antignen de är glada eller ledsna!

Hoppas vi "hörs" mer!

Ha det så bra som det bara går!

Kram ifrån Peter!

2010-02-09 @ 12:10:41
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Peter Olofsson

Hoppas det är en "bättre dag idag"!

Skickar en krafthälsning ifrån mig!

Kram ifrån Peter!

2010-02-10 @ 11:20:45
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det finns dåliga dagar och det finns sämre dagar....och vissa dagar finns inte alls...

därför blir man så glad när det är en dag med solsken=)

Tack för dina kommentarer Peter....

2010-02-11 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0