Lunch idag...

Idag blir det lunch men min ganska sjuka väninna.
Hon ville göra en sallad och bjuda på och vem tackar nej till det...
När jag tycker att mitt liv är svårt och jobbigt, 
försöker jag tänka att det finns de som har det värre
och klarar de av sitt liv så borde jag klara mitt...
Man går ju inte under av att ha det jobbigt...
man bör komma ut på andra sidan så väldigt mycket
starkare och klokare...







Gårdagen spenderades ute i snöyran på vägarna.
Det var väldigt jobbigt att köra när snön virvlade runt framför
bilen. Dottern fick lite permis och ville äntligen köpa den  där
bärbara datorn hon så länge pratat om. Det är långtråkigt att
ligga på psyk...så vi for till Elgiganten och hon tog av sina sparpengar
och köpte en laptop. Idag ska hennes pappa åka in och hjälpa henne
fixa så hon kan ha internet mm på den.Det gläder henne för en stund i allt
det jobbiga. Alla små guldkorn måste tas tillvara.







Nu måste jag hinna en stund med snöskyffeln innan jag ger mig iväg
på lunchen med  min väninna. Då hinner jag få lite sol i pannan och fylla på
mitt stora behov av ljus..:P





Men jag tror jag behåller kläderna på......





Kommentarer
Postat av: Inga M

Den här bilden är bara helt galet rolig! Måste visa gubben!

2010-02-06 @ 12:02:52
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0