Varde ljus.....

Gud sa någon av skapelsedagarna - varde ljus, och det blev ljust....
Jag vill också kunna göra så.....att säga varde ljus kan vi ju alla..
men att få det att bli ljust.....det är en konst så stor som någon när
man famlar i mörkret....jag känner hur jag väver trådar runt mig av
tankar och funderingar som inte är av godo....
Oron för dottern är stark just nu....försökte med sms igårkväll men  inget svar.
Kvällarna är hellhole för henne. I förrgår kväll hade hon en sådan attack att hon bara satt
och bankade huvudet i väggen..
Ska jag orka med att stötta henne måste jag jobba bort min oro...
Jag ska bara tänka ljus, kärlek och positiva tankar!
Visst hjälper det....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0