Det blev inläggning.....

Dotterns besök hos läkaren resulterade i inläggning på psykavd...de tyckte att hon skadar sig alldeles för mycket och mår för dåligt för att klara av verkligheten utanför...de ska försöka ställa in medicinerna bättre och tillföra någon ny sort..jag blir så ledsen av allt detta...vill bara att allt ska bli bra och att min dotter får ett värdigt liv utan en massa ångest och självskador. Hennes självhat är så starkt att man nästan blir rädd...
Att mobbing överhuvudtaget är lagligt......se sådan skada det kan göra...


Från botten av min själ
i djupet av mitt hjärta
skriker känslostormen
den rasar och river i mitt inre
varför, varför, varför
jag har gett kärlek
utövat omvårdnad
men inget tycks hjälpa
Vem kan hjälpa mitt barn
Jo, hon själv....
men om hon inte får
om hennes självhat förbjuder
vem ska då hjälpa......




Kommentarer
Postat av: Mib

Hej, du hade skrivit på min blogg, men jag trodde du var någon annan så det var först nu jag hittade din blogg.

Jättespännande att knyta din bekantskap. Ska läsa mer här.

2010-01-30 @ 11:25:04
URL: http://mibfilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0