Idag är en dag....

Denna  dagen ska ägnas åt massor av saker. Först ska dottern på läkarbesök. Utredning av borderline(IPS) är på gång. Sen ville hon till IKEA och köpa lite saker till sitt rum. Hon fick presentkort i julklapp ju...

Ikväll ska jobbet och bowla och äta....har anmält mig, men känner redan nu att jag inte kommer att orka..
var ju på gyn igår och kollade upp varför jag blöder så mycket...naturligt i min ålder tydligen..men fick Primolut Nor för att hjälpa min kropp att få stopp på det. Men nu har jag blött sen 6 januari och mitt hb hade gått ner til 115 från 150 som jag hade sist...inte konstigt att jag är yr och trött.. Köpte lite järnmedicin som jag oxå ska ta...får väl se om det hjälper.

Nu ska jag fixa till mig lite inför dagen.  Bara synd att vimmelmamman är på TV nu..hon är hos Malou och jag ville hemskt gärna sett henne...kanske på TV4 play eller nåt..:P
Ha en bra dag alla därute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0