Solen i mitt sinne....

Idag sol, starkt lysande från en klarblå himmel. I morgon lovar de snöstorm.
Alltså borde man passa på att ge sig ut med kameralådan och föreviga detta vackra.

Tror jag tar en runda om biblioteket och beställer en bok jag velat läsa ett tag.
Skuld, skam och rakblad av Agneta Erson Eriksson. Den innehåller lite samma
liv som jag lever tror jag. Man kanske kan få några nya infallsvinklar....

Har sovit dåligt inatt. Har haft ont i magen, mensvärk känns det som...har ju bara
haft mens nu i 21 dagar...ska som tur är till gyn på torsd morgon. Klimakteriet tror jag
denna fas kallas..;) Men inte visste jag att man ska blöda så länge.
Vi får väl se om de hittar något fel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0